Wednesday, January 26, 2011

Sy SyG suMe StudenT saYe...


Dear blog, 

Blog ni aku dedicate khas utk student2 aku di UUM yang tgh amik course aku di pusat komunikasi dan bahasa moden, walaupun depa tak tau kewujudan blog ini. keh keh! rasanye dalam blog ni aku sorng je syok sendiri post. tapi ok gak, sunyi aman je blog ni. haha! 

Minggu ini dah masuk minggu kedua aku jadi instructor utk 3 subjek : Process Writing, Public Speaking and English for Communication 2. banyak kannnnnnnn? mcm gilo jap aku stadi subjek2 tersebut. tapi ini first sem, biase le. nnt dah lama2, aku leh biasekan diri dgn content. hehe. 18 jam per week. hehe.. redha je lah. mmg best, dah masuk minggu ke 2, aku mmg enjoy la ngaja depa. aku ade 6 grups, total sumer student ade la dlm 100 kut. tapi aku cube la nak ingat korg punye muke ye. hehe. dalam minggu kedua ni, masih lagi kucar kacir pasal student n grup. aku pun tak paham cmne pendaftar susun nama budak2 ni. bile dah masuk minggu kedua, ramai yg dah biase ngan aku. tetibe tadi, ade sorg studt ni, kire aku suke gak la kt budak ni, kelakar jek. dia pun suke sakat aku dlm kelas. aku sbenarnye dah dpt emel dari bos mengatakan nama student byk yg kucar kacir. so aku suh sumer student cek nama diaorg, mane tau ade yg kene pindah grup. rupenye, budak ni kene pindah. adusssssss....... dia frust giler la dalam kelas tadi, senyapppppppppp je dlm kelas. aduhaiii..aku lak tak sampai hati tgk. uwaaa.... tapi nak wat cmne, aku as instructor, kene bagi smangat kt dia utk teruskan jugak study walaupun kene pindah to other grup. paling tak leh lupe, bile aku suh sumer cek nama, diaorg kata it'll be a bad news kalo kene tukar grup. aku tanye mesti pasal tak nak berpisah ngan kwn. rupenye pasal tak nak pisah ngan aku. aku tak tau la depa ikhlas ke tak. tapi bahagia je dgr cmtu. wakakakakka!!! suke2. 

Oklah student2, sy nak korg sume tau lah ye, sy akan berusaha ngajar korg betul2. :)) gambate! 

1 comment:

Anonymous said...

alaaa.. misss nad nih comel.. i pun tak mahu berpisah dgn u tau!