Thursday, February 10, 2011

Ouh, ChenTa....


Helo lo looo...

aku baru je menyiapkan keje. skang pukul 5.30. dalam opis ni ade aku ngan opismet aku je, namanye nurul akma. dia dok depan aku. budaknye otak boleh la aku layan. sempoi gile. dia ni rupenye kwn kpd kwn aku kt maktab tmpt aku ngaja dulu. keciknye dunia. haha!! dia sgt2 ok. ok? keke! oklah, menyimpang dah tajuk aku ni. 

tajuk entri aku ni ialah: chenta. upss.. bukan bermaksud nak dkt V day, aku buat entri ni ye. takde kene mengena. hehe! aku cume nak bercerita pada ...pada sape ye. blog ni pun sunyi sepi je. tapi anggaplah, aku saje bercerita pada blog. weeee... sbb sini tidak sesibuk FB. 

Yerp, aku mengaku hatiku kini telah dimiliki. weh, indah la pulak rasenye. tapi disebabkan sifat semulajadi low profile i ni, so i malas mau heboh2. kalo ikutkan cukuplah sekadar aku dan dia je. tapi akhirnye aku sedar, dalam dunia ni bukan aku ni hidup berdua je ngan dia. famili tak leh diketepikan. tapi ya, masih dalam proses utk reveal. rilek, sket demi sket... banyak lagi hal lain yang perlu kami utamakan and uruskan. ke jinjang pelamin, ya, insyaAllah. Aku harap aku dpt menghabiskan sisa hidup dgn dia. ntah knape sbelum ni aku takut utk beritahu akan komitmen, well, things can be very complicated! huhu! banyak benda yang aku takut sebelum ni. hrmmm..ntah pape. mungkin itu maksudnye aku tak bersedia kut. he he. Sekarang ni, aku dah sedia berikan komitmen lebih utk hubungan kami. byk percent gak ni. and it keeps on increasing. Aku akan cubelah sedaya upaya perjuangkan hubungan ni sampai bile bile. bile dah serius cmni lah. wah, tak sangke sumernye berlaku sangat pantas! 

Cabaran mmg banyak, tapi kalau pikir cabaran itu menyusahkan, sampai bila bila hubungan tak ke mana. Aku terima cabaran itu sebagai ujian kepada hubungan we ols ni. keh keh! Panjang lagi perjalanan hidup aku bersama dia. Aku memanjat doa ke hadrat Ilahi semoga hubungan aku dan dia berkekalan dan diberkati. Permudahkan lah urusan kami Ya Allah. Amin. :)






1 comment:

Hadi said...

Waa...so suit...hehehehehe...