Tuesday, August 11, 2009

AnoTher FeW HoUrs 2 Go...

Countdown: another 4 hours to go...

Wah, dengan semangatnye aku nak update blog ni.. im too excited for tonite's celebration... i mean..my 25th birthday party..hahahhah! Walaupun it's just numbers that changed (and im supposed to be upset for getting older), tapi aku bersyukur 25 tahun ni aku lalui dengan semua suka, duka, pahit, manis dan semua yang mengajar aku tentang hidup... and it's priceless + not being tot at school.. hurmm.. semua kenangan pahit aku alirkan begitu sahaja (bukan niat nak padamkan dari kehidupan) cuma aku anggap ia sesuatu yang patut aku jadikan teladan masa2 akan datang..mane tau akan hadapi lagi, so aku dah tau camne nak handle... Oklah, meh aku citerkan sikit-sikit tentang ape yang pernah aku lalui sepanjang 25 tahun:

1) Family: Famili comes first.. bab family ni, a bit confidential.. tapi apepun, sumer berjalan dengan baik skali.. heheh! Family aku berpindah randah sejak aku kecik lagi... mase dulu, mmg aku akan ikut...skang ni, mungkin perlahan perlahan aku kene blaja utk ada kehidupan sendiri.. tp apepun, famili first la.. hehe!

2) Fwen: hurmmm... bab kawan ni mmg satu kenangan indah la.. disebabkan aku pindah randah, jarang sangat ade kawan yang leh stay lame lame ni.. pindah je lost contact. bile dah masuk ukm, baru aku rase ape itu besfren...... kekawan, u noe who u r...heheheh! :)))

3) Cinta: love? hahahahha! wateva...

4) Sekolah: sekolah..hummm... sejak dari kecik memang pindah randah.. cume aku mengaku, boleh bilang ngan jari je kawan yang still kontek2 ni.. so bile ade org citer pasal reunion sekolah, aku jadi mcm..... takde perasaan.. sebab takde skemata.. hahaha!

Okaylah...tu jer update aku untuk hari ni.. nak bersiap dah nie.. dan untuk masa depan.. aku harap sumer berjalan lancar... smoga, semuanya OK..amin... :))

7 comments:

hadi said...

mcmna dengan proposal kat KFC warta tadi? xnak komen ke?hahaaha

Nadia said...

proposal? the proposal? kan dah tgk ari tu..ngeheeee....

hadi said...

ala..proposal kat kfc warta tadi...sho shweet..hehehe...aku xkan lupa tiap kali aku order snack plate..hahahah..

Nadia said...

ahahah! ape la... ko lalu ke nak makan biler tringat org wat proposal gune tulang ayam yang dah kene makan n roti yang dah comot? haha! :p

the-amalina said...

happy birthday.many happy returns ;)
God Bless

hadi said...

waa...mu masih igt proposal tu..proposal cara baru...sho shweet...

Nadia said...

malin: tengkiuuu!!! heheh!

hadi: hahah!