Saturday, August 8, 2009

AtaS PermiNtaaN SemuA -Aku PosT gaK..hAhA..

Okay la...



Jam: 4.50 pagi

Tujuan: Sahur



1

2

3...



Actually smalam aku tertido..selepas melantak nasi lemak spesel ayam tue.. selepas aku gosok gigi sumer... aku pun ingatkan nak tido lime menet,,skali tengok..dah terlebih lima jam plak.. but it's wokay.. aku tak kesah pun..janji badan aku dapat rest walaupun aku tak bace pape langsung untuk exam PTD pagi kang dan masih tak dapat decide nak pegi ke tak..Aku akui, aku agak poyo sket..mulut je cakap tak nak g, tapi lastnyer pegi gak... sejak zaman tok kaduk lagi memang camtu..payah tol.. nasib baik la jugak sepupu aku mesej tak jadi datang bangi.. hehe... cian dier aku bising sebab tak jadi datang... tapi at the same time... takpe la, sbb leh tido.. tak bley blah... hehehehe.....



Tujuan aku bangun ni nak sahur, pastu aku pun seperti biase (mmg tak tutup laptop), bangun je amik milo duk depan laptop dan seperti biase (bukak laptop je mesti bukak fesbuk dulu)... tapi yela, kul 4 pagi, insan mane lak yang rajin nak update kat fesbuk yer dak? so aku pun teringat aku ni ader blog... cek, cek, cek...rupenyer faeizbook dah mulakan operasinyer... isinyer ialah pasal: daya tahan kiteorg yang smakin luntur untuk kerja ngan dier lagi... ternyata, keinginan membuak buak pasal tak nak wat keje madam X lagi sangat tinggi dan dah sampai kemuncaknyer... sejak dari awal lagi, aku mmg tak sedap hati ngan projek ni... dan seminggu dua ni, pasal kerja yang berlambak dilemparkan kat kitaorg mengakibatkan emosi aku dan rakan sekerja a.k.a besfren jadi sedikit tak stabil.... emo...emo... tapi aku bersyukur.. emo macammana pun, akhirnye mesti OK! ..hehe..

Adeih... cukup pasal itu.. jam pun dah berdetik ke: 5.31 pagi.. masa untuk minum or makan pape yang patut utk pose esk.. (masuk kali ni dah minum 3 kotak milo)... akhir kate dari aku... 'Slamat Pagi Malaysia'... :p

4 comments:

hady83 said...

cayalah..

nadia said...

wakakakak!

faeizbook said...

pegi exam ptd eh??...horrrayyyy...

the-amalina said...

yezaaaa..all the best naddd! ;)
lps exam jom G.I Joe.ahaha!