Monday, November 9, 2009

What's left unspoken..... is to be heard now...

yuhuu.. dah lama tak update blog... huhu.. true.. focus lebih sket kat fb. haha! dan lagi satu tesis. hahah! endless journey of my tesis writing. infinity..i guess... huh! (keluhan) .. arghh... pagi tadi telah aku luahkan kepada faeizbook ttg ape yang masalahnye dgn writing aku nih. puncanye, aku dah rase down bile performance aku not beyond expectation. rules are limiting my idea n writing. buat dengan semangat tapi akhirnye ...:((.. nape la depan supervisor aku tak leh ceritakan benda yang sama dgn apa yang aku ceritakan pada faeizbook? haihhhh... malu kot. yer, banyak bezanya citer depan kawan dengan citer dpn supervisor. Ape yang aku tahu, aku tak leh stop! let's finish this once and for all!!!!!! Wanna get rid of this thing... soon.!!!

P/s: kepada faeizbook, marilah kite bersama sama harungi ini!!! tesis lain lain, tapi semangat berkobar kobar nak siapkan tesis bulan disember ni sama. Ok, nak sambg wat kije. dah lega sket. haha.. bye.