Wednesday, September 16, 2009

GeLi GeLeMan....

Hai...

Update kali ini boleh lah aku katekan sebagai geli geleman... hehe! ini adalah berpunca dari mood aku yang tak berapa nak baik pagi ni dek diganggu oleh insan insan luar yang membuat aku nak tukar no tepon... seperti biase, aku takkan angkat telepon kalau nombor tu aku tak kenal dan aku akan hanya akan angkat, jika gerak hati aku kate 'angkat la tipun tu.....'.. :P aku tahu, bunyinye mcm tak proper, tapi aku manusia, ada tahap sabarnye..

Episod geli geleman ni bermula baru 5 minit tadi apabila aku cek inbox... ade la sorang makhluk Allah ni hantar msg kat aku, memuji ape yang tak sepatutnye pada bulan pose ni... cube la buat baik sket di malam malam terakhir ramadhan ni...hangin..hangin... kalo ko kat depan aku mmg aku rase nak cepuk cepuk ko bior sedar! dah la ko tu membe kepade membe aku lagi nak kuang asam ngan aku ye... aku tak nak amek kesah pun.. nanti cam bebudak plak. cume kalo aku terserempak ngan ko kat tepi jalan ke, jangan harap la aku nak tegur ko.. (cakap ngan penuh emosi) wakakakak! bukan sedara pun... Akhir kate, ZASSSSS....

P/S: Ko telah dibanned di atas kesengalan ko.

Additional info: Pengajaran lalu byk mengajar....

3 comments:

faeiz said...

uhhuck...sape2??...apsal x gaduh2 kt fb je...blh bace...hahaha

the-amalina said...

sape kah makhluk ini?

hadi said...

sabojela..org klu dah popular mmg camnilah jadinya..diburu peminat...