Sunday, February 14, 2010

Bukan CinTa BiasA..

heloo!!
Fuh, aku baru bangun.

Mimpi indah itu smalam. lena aku tido. dan lebih best bile terkenang tgk citer V day dengan kawan2. mmg cite tu klakar. Especially bile ade patrick dempsey berlakon. Ashton Kutcher lagi!! Jessica Alba, Jennifer and Taylor Swift!! Huuhu! Actually sbelum pegi, aku dah review awal2 cite tu cmne, mesti semua org pun wat cmtu kan? Hak pengguna le katakan.. hehe! bile aku bace, critics sumer kata it's a disaster movie. Tp reaksi aku, belum tgk belum tahu. Memang! Akhirnye, aku terhibur dengan movie tu! Nah, poster citer tu kalo ade sesapa lum tahu akan kewujudan citer ni!


Citer ni mengisahkan pasal beberapa kisah cinta pasangan dari pasangan yg kecil seusia sekolah rendah, high school, adult sampai senior. Bukan pasangan je, tp juga individual jugak. Citer ni ade part romantiknye..banyak tapi ia tak bawa kite terlalu hanyut n leka dengan anggapan bahawa 'cinta tu sweeeett'. Realiti itu penting. Dalam cinta, ade suke, duka, susah, senang! itulah yang ade dalam citer ni... :) Ceh, aku ni suke mcm tgh bercinte je. ahaha! Padehal tak. takpe, takpe, dalam muvie ni kata, we cannot plan love. yeah! aku suke idea tu!! :))
Oklah kekawan, aku pun nak beredar. Nak mandi n buat la pape yang patut di pagi ahad nih. hehe!! Adios, chan chin chau!!

2 comments:

Hadi said...

hmm...xsangka ada blog pasal ni...

Hadi said...

hmm...xsangka ada blog pasal ni...