Wednesday, February 10, 2010

Perjuangan Yang Belum Selesai

Fuh, dah lame gile tak jenguk ke blog ni.. hmm..alasan seperti biasa. bz. bz ape pun aku tak tahu. Entah kemana aku belanjakan masa2 aku sepanjang aku tidak mengupdate blog. Nak kata keje dah siap, tak jugak. dok tang tu gak. Mmg progress banyaakkk... tp selagi tak dapat approval dari tokey besar (Supervisor i) selagi tu lah tahapnye, mmg masih tang tu jugak. Trauma dulu belum hilang (Saat dia menyuarakan ketidakpuasan hati terhadap kerja aku). Tp Hey! Trauma tak trauma, BUAT. Ingat dengan trauma tu, keyboard tu leh taip dengan sendiri kee?? Yeah, sbb itulah perjuangan aku belum selesai. Tp syukur, sume dalam progress. (positif! positif!) :DD

Tak banyak yang aku leh update ttg pergerakan hidup sebulan dua ni. sumenyer sama je. SAMA. Hidup aku dalam lingkaran Putrajaya-Bangi. Tak lebih dari itu. Paling jauh pun pegi ASWARA (tonton teater TANDA dengan kwn2) dan pegi Midvalley hantar adik. Smentara siapkan kerja, aku ada menjenguk peluang kerja di website. belum apply, cume research. itu dah cukup. Aku masih menunggu beberapa panggilan yg aku anggap berbaloi utk ditunggu. Tunggu bile aku dah penat menunggu, mungkin aku perlu fikirkan Plan B. Tunggu itu SEKSA!! kan?

Selain dari itu, aku dah takde ape dah nak cakap. Secara fizikal, itulah updatenye... :))) Secara fizikal jugak aku dah ngantuk. Penat mata. Penat otak. Penat badan. Adios. Bye!

No comments: