Friday, December 18, 2009

Ye Aku MasIh di Sini

Yer, mmg aku masih disini...

heheh! saje je nak wat tajuk ngengade.. keke! saje je nak wat update tentang diri ini.. ye la.. nak update selalu malas.. skarang ni dok bz ngan twitter.. tapi tgh figure out cara terbaek cmne nak update selalu gune henset E71. huhu..

Rite now aku pun tak percaya aku sedang berada dimana.. haha! aku belum balik umah lagi. memang la dah kene cek out dari kolej.. tapi last minit, jiran seblah bilik iaitu farah minta tlg temankan dia utk sehari dua... umah ni okay la jugak, ade wireless haram. hahah! aku pun tak tau wireless sape ni. tapi thanks.... umah ni sgt dekat dgn pkns. farah tak dapat tempat duduk kat kolej lagi, so aku pun temankan.. kiteorg bahagia ni.. heheheeh! dah la dok berdua je kat umah ni. hehe! umah ni betul betul blakang pkns. dekat je ngan ukm, 5 min drive. hehehe!!!

aktiviti lepas ni? tesis.. tesis.. adoii.. hahah!! ok tu je, nak post cepat sebab nanti wireless dah takde. o yer, nak luahkan sumthing. bile aku lalu kawasan kawasan kat bangi ni, terdetik rase rindu kat kawan2.. ye la, dah selalu kuar makan sama, ptg dan malam. tipu kalo aku kate aku tak rindu. waaa... miss uols. smoge jupe lagi..:)

1 comment:

the-amalina said...

shomey shomey..hehehe...