Friday, April 9, 2010

TakDe MaSe...

Haiiii.....

Lame tak jenguk blog. ye la, sesuai ngan tajuk entri ni. takde mase. hahah! mmg, skang ni tak byk masa terluang mcm dulu. dulu leh handle byk2 akaun, skang ni tidak lagi. aku kene handle banyak chapters. wakaka! rasenye dalam bulan ni, mmg tema aku 'takde mase'.

Aku takde mase nak pikirkan masalah sebenar yang aku hadapi. masalah yang aku letak ketepi dulu, bukan menafikan, tapi memberi laluan kat aku supaya dapat bernafas sendiri sebelum dapat menghadapainye. ;) Aku takde masa nak fikirkan cinta, bukan menolak, tapi jugak memberi peluang untuk aku lebih mengenal. ;) so, itu sahajalah rentetan sket kehidupan aku. untuk daily update aku, kekawan mesti tau nak cari aku kat mane. kat mane lagi: twitter la. :)))

1 comment:

Hadi said...

we had joy we had fun...we have seasons in the sun...