Tuesday, March 8, 2011

LiFe, Oooohhh..liFe..

Hello...

bulan ni dah nak masuk bulan ke 4 rupenye. semuanya ok. slamat ulang bulan ye nadia. dok kat kedah elok elok yeee... hehe!! skang ni kul 4.30, tapi aku masih di opis. otak aku tgk ligat pikir ape nak ajar students esok. esok last chapter aku ajar, pastu dah habis silibus. boleh la menarik nafas legaaaaaaaaa........ hehe! at least subject public speaking ni tinggal presentation je. pastu aku plak yg dok dgr depa bercakap. yeay... :)) inilah masa nak tgk depa paham ke tak ape aku ajar. hehe!! camtu lah, dalam sbulan dua ni mmg akan bz giler. bz with classes, marking la, conference la, student dev la. adoi. bulan 6 plak ade induksi utk pengesahan jawatan. Maka aku, imtiaz, nunu and hana akan berkampung la kat sini. uum selama 12 hari berturut2. phewww... esok plak ade sesi recording utk listening test. fadhli yang nak rakam suara aku. mase first time record tu, aku asek nak tergelak je. brape kali cut pun aku tak tau. hahhahhahaha!!! cian fadhli. wakakak!! dia yang kene edit. :)) 

tulah kehidupan aku selepas belajar hari tu. duk kat changlun tu pun dah lama rasenye tak sembang ngan jiran. jgn depa kata aku sombong dah. tapi lepas keje mmg tak larat punye. dinner pun aku beli siap siap. sbb malam aku malas nak kuar dah. huhu! tapi pagi tadi, tetibe aku nampak mesyuarat tingkap kat luar umah, makcik2 terdiri dari surirumah kt situ. aku pun secara selamba join jap la, sembang. padahal aku dah terlambat nak p meeting department masa tu. depa ajak g majlis kawen kat situ. aku pun on je.. hehe. jiran2 tu dah macam famili jugak la. :))

lastly, aku sgt gembire kerana tak sabar nak tunggu hujung minggu ni. hehe. sbb si dia nak mai changlun ni. skali lagi, sbb last week aku dah g kampung dia. kire lawatan balas la ni. haha!! so, this week dia mai, lagipun ada hal yang perlu kami setelkan. berkaitan masa depan. weeeee... aku bersyukur kerana dia menunjukkan usaha potitip utk bersama ngan aku. at least aku tau dia serius. jangan putus asa ye bebeh! we can do this! hehehehe.... ;)) 

No comments: