Monday, March 14, 2011

Inilah masanyaa...


Heloooo...

banyak menda tol yang terjadi lately. hehe.. tapi aku kene cool. macam cool blog tu, maksudnye jgn cepat melatah or melenting. benda yang tak best, malas la nak kongsi bersama. tapi pasal menda yang tak best ni lah telah memberi satu hikmah kepada satu menda yang best. hahaha! pening tak? Alkisahnyeee... ialahhh... seperti yang sedia maklum, dah brape bulan aku menapa kat kedah ni, paling jauh pun aku g perak jupe buah hati aku, pastu aku balik lagi ke kedah. so, disebabkan itu, aku telah membuat keputusan utk ambik cuti hujung bulan ni, nak balik kl. yeaaahaaaaa... seronot. countdown sampai hujung bulan ni la. ahehehe... suke sukeee... 

selain balik ke putrajaya, boleh la aku bertemu buah hatikuuuuu.... banyak buah hati niii.. anak sedara, boipren, kuzen. sumer lah. so aku mmg nak balik. pendek kata, mmg nak balik. aku nak g i city tgk salji. :)) sukeeeee.... sbb kepala otak aku tgh serabut pikir macam macam ni. heheee... tapi takpelah, sabar je sampai hujung bulan ni. mak aku pun dah sound bile nak balik, so balik je la. tapi aku ni kalo balik pun, bukan reti sgt dok umah. asek nak merayau merata je. merayau plak tu bukan sejam dua, tapi bebebebebrapa jam jugak lah. hehe! dah la dalam otak ni ramai sgt yang aku rasa nak jupe, tapi belum lagi tercapai. akhirnye, bile balik aku jupe yang tercinte sahaje. hahaha!! tapi takpe lah, mmg kene bagi priority kat hubungan yang hendak berkembang mekar macam bunge ros ni... tapi balik kali ni, aku nak jumpe kwn2 lain jugak. terutama geng2 kg kerinchi. rindu wooooo nak lepak sama2 lagi. hehe.. so, ade dua minggu lagi, aku kene wat list nak g mana utk cuti ni. yeayyyyyyyyyyyyyyyyyyy................ ok kawan2, adios.

No comments: