Wednesday, April 6, 2011

FinaL... AkhirNye...

Hello...

Yeay!!! baru je abes kelasss... 8am to 3 pm. giler. dalam opis ni aku sorg je yang terseksa pada hari ahad dan rabu. uwaaa.. tapi demi tugas, mendidik anak bangse, aku tak kesah. keke. elok juge kalau aku habiskan kelas hari ni sebab.......... hari lain aku takde kelas. huhu. tapi aku akan bz dengan conference. hrmmm.. xpe xpe. asekkk... tup tap tup tap, dah nak dekat 5 bulan aku kat sini. sumernye adelah ok. aku dah membiasakan diri kat sini. rakan sekerje sumer ok. 

cume kehidupan personal saje yang kurang sihat. Kalau ada yang perasan, aku dah umumkan aku dah in a relationship kat fb. tapi bukan kat fb je, luar fb ke, aku tetap cakap aku dah berpunye. memang, aku akui, status yang bertukar itu bukan semudah klik dan tukar sahaje. byk dugaan kami tempuhi sebelum perkara ini menjadi sesuatu yang umum. last week adalah klimaks kepada konfliks yang selama ini aku anggap remeh. Rupanya konfliks yang aku tak sangka itu hampir memusnahkan hubungan aku sekaligus memungkinkan aku kehilangan orang yang aku cinta. Dugaan. memang dugaan. nak reveal lebih lebih tak bolehlahh. hahaha.. cume ape yang aku nak sampaikan kat sini, tabahlah dengan dugaan yang mendatang. Dugaan adalah pengalaman asam garam dalam hubungan. hadapilah dengan tenang. =)

Ape yang berlaku telah lalu, kami dah laluinye dan alhamdulillah, things are getting better. Perkara mcm nilah yang menguji hubungan dan buat aku makin hargai hubungan kami. hehehe..ok lah, leh balik dah.. bye.  

No comments: