Saturday, October 15, 2011

Life's GooD... :)


YUP!! Life's good.... Weekend ni walaupun aku kene keracunan makanan akibat memakan burger dan makanan luar, akhirnya aku tumpas juga. Semalam muntah nak dekat sebaldi (tlg jgn imagine yeee) hehe.. akhirnya selepas mendapat rawatan kat klinik panel uum, pagi ni baru lega sket. Mungkin jugak sebab penat sgt, dah beberapa minggu ni keja non stop je, sampai tak sempat nak rehat. So, 2 hari ni mmg aku gunakan sebaiknye to heal myself akibat keracunan makanan ni. Siyes la lepas ni aku akan lebih berhati2 lagi dari terjebak dengan penyakit ini lagi. huhuhu.. Buat yang lain pun (mcm la ramai ngat bace blog ni) haha.. silalah hati hati dengan makanan yang anda makan. Check ape yang anda makan. bersih ke tak. alergik ke tak. dah basuh tangan ke tak sebelum makan. dah gosok gigi ke tak sebelum makan. :) begitulah seterusnya. kesihatan kene jaga ok. Lebih2 lagi kalo keje, mmg nanti terganggu keje2 anda. Bagi aku, hari ni dah ok sket, so esk kelas masih ada dan aku akan mengajar topic on APA referencing style. aiyaaaaaaakkk..

Apapepun, sem ni memang bz sangat222222!!! mana dengan kelas, conference at Penang, dengan pencerapan. uwaaaa.... Tapi ape boleh buat... keje dan arahan. Orders is orders. nguguguuugu... takpe lah, bagi aku bile semester bermula, memang susah nak rancang ape2. tunggulah bile cuti sem ni. Especially majlis ape ape ke. Majlis? ehemmmmmmm... yerp, niat di hati mmg begitulah, tapi dek kerana kesibukkan, tunggulah lepas abes semester ni. Baru sempat nak merancang ape2. Majlis kawen? oh tidak2. lambat lagi.. aku rancang nak wat makan2 antara keluarga je... dah lama tak gathering. sob2. Pendek kata, sem ni mmg hectic. Walaupun begitu, hidup tetap OK. Life's good.


No comments: